Promocja! Przepust podokienny AXING SAK 25-01 :: 25,00 zł ::.
Wybierz kategorię
Kanał YouTube
Wszystko o DVB-T
Dzielenie kart
Sonda
Jaki jest Twój stosunek do planowanych zmian odnośnie abonametu RTV?
Powinno zostać tak jak było do tej pory.
Opłata powinna być pobierana od każdego (np. przy rachunku za energię).
Nie powinno być żadnej opłaty audiowizualnej.
Wszystkich głosów: 1418


Pokaż wyniki
Zobacz poprzednie sondy
Subskrypcja
Chcesz otrzymywać informacje o nowościach w naszym sklepie?
Wpisz swój adres e-mail!



Często zadawane pytania.
Pierwsze kroki

Chciałbym kupić u Państwa tuner cyfrowy, ale nie wiem jak mam to zrobić. Mam się wpierw zapisać, czy może wymagana jest jakaś inna forma rejestracji?

Pierwszym krokiem w kierunku udanej transakcji jest rejestracja. Zarejestrowanie się nie pociąga za sobą żadnych zobowiązań. Założone w ten sposób konto klienta jest całkowicie bezpłatne, nie zobowiązuje do zakupów w naszym sklepie i może być przydatna choćby ze względu na ‘newsletter’, za którego pośrednictwem powiadamiamy naszych klientów o nowościach, promocjach i wyprzedażach.

Założenie i aktywacja konta

Ile trwa założenie konta? W jaki sposób je aktywuję?

Rejestracja i założenie konta zajmuje dosłownie krótką chwilę. Rejestracja nowego konta dzieli się na dwa etapy. Pierwszy z nich polega na rejestracji i wprowadzeniu wszystkich niezbędnych danych. Drugi etap to już tylko aktywacja założonego wcześniej konta, która ogranicza się do ‘kliknięcia’ na link, który otrzymacie Państwo via e-mail. Procedurę rejestracji można zacząć > tutaj <.

Bezpieczeństwo danych i polityka prywatności

Co się dzieje z moimi danymi po sfinalizowaniu transakcji? Czy są aby na pewno bezpieczne?

Wszelkie dane osobowe uzyskane w trakcie działalności sklepu są poufne. W żadnym wypadku ani w żadnej formie nie będą ujawniane innym osobom ani innym podmiotom zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Zgodnie z tą ustawą Klienci mają prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania.

Składanie zamówień

W jaki sposób składa się zamówienia?

Jeżeli pragniecie Państwo zrealizować swoje zakupy drogą wysyłkową, to zachęcamy do skorzystania ze sklepu internetowego, który w sposób zorganizowany ułatwi nam realizację zamówienia. Osoby ze Szczecina i okolic zapraszamy serdecznie do naszego salonu, którego adres i lokalizację opisujemy szczegółowo w dziale ‘O sklepie’ oraz ‘Kontakt’. W przypadku zakupu via Internet, klient otrzyma stosowne potwierdzenie z dalszymi wskazówkami.

Zamówienie przez Internet z opcją odbioru osobistego.

Czy w sklepie FHU Technosat można zamówić towar za pośrednictwem Internetu i odebrać go osobiście?

Oczywiście. Zamówiony w ten sposób towar można odebrać także osobiście w naszej firmie. Firma ma siedzibę w Szczecinie na ul. Celnej 1. Pracujemy codziennie w godzinach od 9:00 do 17:00. W soboty od godziny 10:00 do 14:00. Taki przebieg transakcji można wyszczególnić w trakcie składania zamówienia w sklepie internetowym.

Paragon / faktura VAT

Czy mogę otrzymać fakturę na zakupione towary?

Oczywiście. Do każdego zamówienia wystawiany jest paragon lub faktura VAT. Faktura VAT wystawiana jest w chwili, gdy wszystkie zamówione przez Klienta towary są skompletowane i gotowe do wysyłki. Jeżeli towar odbierany jest osobiście – opisana powyżej czynność ma miejsce przy sprzedaży w naszym sklepie.

Cennik

Czy podane w sklepie ceny są cenami netto, czy brutto?

Wszystkie ceny zawierają podatek VAT (22%).

Wysyłka towaru do klienta

W jaki sposób realizowana jest wysyłka towarów?

Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez klienta i określony w zamówieniu sposób. Klient może wybrać różne formy płatności za zamówione towary. Wyboru dokonuje się przy składaniu zamówienia.

Rezygnacja z wcześniej złożonego zamówienia

Czy mogę wycofać już złożone zamówienie?

Złożone wcześniej zamówienie można wycofać telefonicznie, tel. 091 462 49 91 (w godzinach 9-17) lub poprzez e-mail biuro@technosat.pl . Ważne! Klient może anulować zamówienie, jeśli nie zostało ono jeszcze wysłane do odbiorcy.

Termin realizacji zlecenia w przypadku sprzedaży wysyłkowej.

Jak szybko realizowana jest wysyłka?

Realizacja zamówienia rozpoczyna się z chwilą, kiedy:

* opcja ‘przelew’ – do sklepu dotrze potwierdzenie wpływu należności na firmowe konto.
* opcja ‘pobranie’ - gdy do sklepu dotrze informacja o złożeniu zamówienia przez klienta.

Podstawowym warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe wypełnienie formularza zamówienia.

Reklamacje

W jaki sposób zgłosić reklamacje?

Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady, powinien odesłać go niezwłocznie na adres sklepu. Do odsyłanego towaru należy dołączyć kartę gwarancyjną produktu oraz opis wady. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 2 dni roboczych od ich wpłynięcia. Towar wadliwy zostanie naprawiony lub wymieniony na inny. Jeśli naprawa lub wymiana nie będzie możliwa, sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru. Czas naprawy lub wymiany nie powinien przekraczać 14 dni, a sklep dołoży wszelkich starań, aby ten czas maksymalnie skrócić.

Serwis

Czy prowadzicie Państwo również serwis sprzętu TV-Sat?

Jak najbardziej. Jeżeli macie Państwo problemy techniczne ze sprzętem TV-Sat – służymy naszym specjalistycznym serwisem oraz nastoletnim doświadczeniem. Przy okazji nadmienimy, że pracujące w naszej firmie osoby są ściśle powiązane z elektroniką i mają za sobą odpowiednie przygotowanie oraz wykształcenie.

Jeżeli macie Państwo jakiekolwiek pytania – zapraszamy i zachęcamy do nawiązania kontaktu.
 

Zapraszamy!

 







Karty abonamentowe
Koszyk
Twój koszyk jest pusty
Projektowanie instalacji
Towar dnia
1 649,00 zł
1 399,00 zł
Kontakt GG

Kontakt GG

1420501

Dołącz do nas na Facebooku
Realizacje
Wyszukiwarka


Zaawansowane wyszukiwanie
Najczęściej kupowane
Google+
© Technosat. Wszelkie Prawa Zastrzeżone. All Rights Reserved.