Promocja! Multiswitch SPU 94-03 9/4 AXING DiSEqC :: 680,00 zł ::.
Wybierz kategorię
Kanał YouTube
Wszystko o DVB-T
Dzielenie kart
Sonda
Jaki jest Twój stosunek do planowanych zmian odnośnie abonametu RTV?
Powinno zostać tak jak było do tej pory.
Opłata powinna być pobierana od każdego (np. przy rachunku za energię).
Nie powinno być żadnej opłaty audiowizualnej.
Wszystkich głosów: 1379


Pokaż wyniki
Zobacz poprzednie sondy
Subskrypcja
Chcesz otrzymywać informacje o nowościach w naszym sklepie?
Wpisz swój adres e-mail!



Reklamacje
Szanowni Państwo,

Wszelkie reklamacje i zwroty prosimy kierować do siedziby naszej firmy, której adres zamieszczamy poniżej:

FHU Technosat
ul. Celna 1
70-644 Szczecin

(z dopiskiem: zwrot lub reklamacja)

-= Zwroty =-

Zwrot zakupionego towaru możliwy jest w sytuacji, kiedy:

- towar nie był używany i nie został pozbawiony fabrycznego opakowania, kopiowany lub w żaden inny sposób zniszczony lub wykorzystany. W tym przypadku można go zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki, zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827). Aby skorzystać z takiego prawa Kupujący powinien poinformować Sprzedającego (w terminie nie dłuższym niż 14 dni od wejścia w posiadanie rzeczy) o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy, składając jednoznaczne oświadczenie, które może zostać wysłane pocztą na adres: FHU Technosat - inż. Ludwik Stankiewicz, ul. Celna 1, 70-644 Szczecin lub drogą mailową na adres biuro@technosat.pl. Jeżeli Kupujący skorzysta z możliwości złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy drogą elektroniczną, Sprzedający prześle Kupującemu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (np. pocztą elektroniczną). Druk odstąpienia od umowy Kupujący może pobrać ze strony Technosat.pl pod adresem: http://www.technosat.pl/odstapienie.pdf lub sporządzić samodzielnie.

Zwracany towar prosimy odesłać pocztą wraz z otrzymaną fakturą. Gwarantujemy zwrot wartości produktu.


-= Gwarancje =-

Oferowane przez nas towary są objęte w każdym przypadku gwarancją. Każdy produkt wysyłany jest do Państwa wraz z dowodem zakupu (fakturą) oraz kartą gwarancyjną, która zawiera warunki gwarancji.

Uprzejmie prosimy o zachowanie dowodu zakupu (faktury) oraz oryginalnego opakowania do terminu wygaśnięcia gwarancji, wskazanego w karcie gwarancyjnej lub w opisie produktu. Prosimy również o zapoznanie się z warunkami gwarancji, znajdującymi się w załączonej karcie gwarancyjnej.

W przypadku wykrycia wady prosimy o skontaktowanie się z najbliższym punktem serwisowym, wskazanym w karcie gwarancyjnej lub, jeżeli mają Państwo kłopoty ze znalezieniem adresów punktów serwisowych, prosimy o kontakt z naszą firmą. (dział kontakt)
Karty abonamentowe
Koszyk
Twój koszyk jest pusty
Projektowanie instalacji
Towar dnia
1 600,00 zł
Kontakt GG

Kontakt GG

1420501

Dołącz do nas na Facebooku
Realizacje
Wyszukiwarka


Zaawansowane wyszukiwanie
Najczęściej kupowane
Google+
© Technosat. Wszelkie Prawa Zastrzeżone. All Rights Reserved.