Szanowni Państwo, Wszelkie reklamacje i zwroty prosimy kierować do siedziby naszej firmy, której adres zamieszczamy poniżej:
FHU Technosat
ul. Celna 1
70-644 Szczecin
(z dopiskiem: zwrot lub reklamacja)
-= Zwroty =-Zwrot zakupionego towaru możliwy jest w sytuacji, kiedy:
- towar nie był używany i nie został pozbawiony fabrycznego opakowania, kopiowany lub w żaden inny sposób zniszczony lub wykorzystany. W tym przypadku można go zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki, zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz.
827). Aby skorzystać z takiego prawa Kupujący powinien poinformować
Sprzedającego (w terminie nie dłuższym niż 14 dni od wejścia w
posiadanie
rzeczy) o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy, składając jednoznaczne
oświadczenie, które może zostać wysłane pocztą na adres: FHU Technosat -
inż.
Ludwik Stankiewicz, ul. Celna 1, 70-644 Szczecin lub drogą mailową na
adres
biuro@technosat.pl. Jeżeli Kupujący skorzysta z możliwości złożenia
oświadczenia o odstąpieniu od umowy drogą elektroniczną, Sprzedający
prześle
Kupującemu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o
odstąpieniu od
umowy na trwałym nośniku (np. pocztą elektroniczną). Druk odstąpienia od
umowy Kupujący może pobrać ze strony Technosat.pl pod adresem:
http://www.technosat.pl/odstapienie.pdf lub sporządzić samodzielnie.
Zwracany towar prosimy odesłać pocztą wraz z otrzymaną fakturą. Gwarantujemy zwrot wartości produktu.
-= Gwarancje =-Oferowane przez nas towary są objęte w każdym przypadku gwarancją. Każdy produkt wysyłany jest do Państwa wraz z dowodem zakupu (fakturą) oraz kartą gwarancyjną, która zawiera warunki gwarancji.
Uprzejmie prosimy o zachowanie dowodu zakupu (faktury) oraz oryginalnego opakowania do terminu wygaśnięcia gwarancji, wskazanego w karcie gwarancyjnej lub w opisie produktu. Prosimy również o zapoznanie się z warunkami gwarancji, znajdującymi się w załączonej karcie gwarancyjnej.
W przypadku wykrycia wady prosimy o skontaktowanie się z najbliższym punktem serwisowym, wskazanym w karcie gwarancyjnej lub, jeżeli mają Państwo kłopoty ze znalezieniem adresów punktów serwisowych, prosimy o kontakt z naszą firmą. (
dział kontakt)